Blog on demand - men jag tänker inte blogga om:

  • att bögstadiet borde slås ihop med tjejbacillstadiet
  • när jag ramlade i golvet och dödade en av mina tänder
  • att en vit man med svart kalufs, två ögon, en näsa och en mun saknas sedan nån vecka tillbaka. Och att mannen har en vit fläck under hakan och lystrar till namnet Baggis
  • när jag trampade in en sjöborre i foten 

  • att 16 fiskar tros ha drunknat i vattnet vid Kina
  • när Chandler stirrade på tre svarta behåar i skyltfönstret och sa: "Den där var sexig". "Vilken av dem?" frågade Monica. Och Chandler svarade: "Den svarta."
  • att "charmigt hus" i försäljningsannonser betyder "gamlmalt, fallfärdigt, skruttigt och tyvärr mögligt hus"
  • när jag tyckte mig se en näbbmus springa över golvet, fast det i själva verket var min lugg som svepte över ena ögat
  • att jag vill åka utomlaaaaaaaaaaaaands

Om du vill rösta på min blogg så är det helt på eget bevåg: http://aretsblogg.se/entries/aventurin.aspx

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback