Fjäril vingad

Ikväll ska Fjäril uppträda. Hon ska sjunga och dansa. Jag hoppas att det kommer mycket publik. Vi ska filma så hon kan skicka iväg filmen till lite haemliga ställen.

Jag har börjat göra i ordning de där köksstolarna som jag har väntat på i nästan sju år. Förhoppningsvis kommer jag inte att ledsna på dem så fort som jag ledsnar på många andra möbler. Jag borde egentligen vara glad, för det måste vara ett tecken på att jag inte är materialist.

Tänker på yin och yang. Balansen. Just nu känner jag mig väldigt harmonisk och balanserad. Flyter med. Det känns tyvärr också lite långtråkigt på ett sätt, men det är nog skönt för alla omkring mig. Jag lyssnade på Fjäril igår när hon malde på, och sedan lyssnade hon på mig när jag malde på. Vi är väldigt lika varandra, kan prata så att andra ledsnar och slutar lyssna. Det är nyttigt att lyssna på nån annan som babblar så kan man liksom förstå att man borde lugna ner sig lite. Men det är så där när jag är riktigt glad, jag vill typ prata om det varenda sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback