Pudaslådan

Då har jag bokat in mig i Pudaslådan. Jag kommer att hungerstrejka några veckor mot att jag inte har nog med pengar att resa och renovera. Min förhoppning är att folk kommer skänka en himla massa pengar till mig och att jag då kommer ha råd med både jordenruntresa och helrenovering av mitt boende. Yes!

Ifall det är nån annan som vill demonstera i Pudaslådan tillsammans med mig, så var vänlig och hör av dig. ;-) Det är roligare att ha tråkigt när man är två...

Prinsen mår inte bra, men vad ska jag göra? Gå in i Prinsens hjärna och omprogrammera? Jo, så får det bli...

I övrigt kan jag förtälja att jag har målat om ett rum, bestämt mig för att bygga om, flyttat runt möbler mellan rummen. Det blir förträffligt bra. 

Pluto låter hälsa att han är tacksam för allt stöd och upprymd av att ha fått så många nya vänner. Tack allihop!

Rösta, men bara om du vill. 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback