Språkkurs

Här följer en liten hindisk språkkurs:

Läs högt:

Gazab = fantastiskt
Jhaggaz = absolut perfekt
Sala gandu = You are an asshole (like my brother-in-law)

För övrigt tycker jag att det vore gazab och jhaggaz ifall ett bokförlag skulle vilja trycka upp något av alla de manus som ligger i mina byrålådor. Och kära bokförlag, ifall ni inte är intresserade - sala gandu.
 
Om jag är tvungen att börja jobba nånstans där jag inte kommer trivas. Arbetsförmedlingen - sala gandu. Om jag däremot hittar ett jobb där jag trivs så vore det gazab, jhaggaz.

Vill fortsätta leva så här gazab, jhaggaz harmoniskt. Till alla som vill stressa upp mig - sala gandu.
 
Till dig som inte vill rösta på mig - sala gandu.
Till dig som vill rösta på mig
http://www.aretsblogg.se/entries/aventurin.aspx - gazab och jhaggaz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback