ZARIN

ZARIN


Fjäril deltar nu i filmen om den gyllene pojken.
När hon sist skulle gå förbi inspelningsområdet blev hon stoppad av en 24-årig man som sa:
”Jag har sett dig här förut idag.”
Hon nickade.
Han blinkade mot henne och sa:
”Jag har kommit ut ur fängelset för några dagar sedan. Haru lust och ta en fika nån dag?”

Vad kan jag säga? Bra repliker. Nu börjar intrigerna på riktigt.
Och i bakgrunden spelas som vanligt Enrique Iglesias:
”I'm inside you, I'm around you
I just wanna hear you cry again,
I don't know why, why,
but I love to see you cry
I don't know why, why
It just makes me feel alive…”


En hälsning till Cohen och andra skeptiker: Jo, det är en lek, vi leker att det är en filminspelning. Området existerar på riktigt och även människorna. Varje gång vi går förbi området som vi kallar inspelningsormådet så låtsas vi att vi beskådar inspelningen av filmen ZARIN. Jag älskar när verkligheten uppför sig som en saga. Jag menar, trodde han verkligen att han skulle kunna ragga upp en tjej genom att nämna sin fängelsevistelse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback