Kloakråttan

Min kära lilla skrivarlya är granne med en toalett som är ur funktion. Nog tror jag att man kan påverkas av lukter. Det är väl därför jag har Peach Nectar att sniffa på då och då. Det är en sååååå underbar doft att jag kan bli tårögd av den. 

Ja, men nu stinker det en aning kloak från toaletten, så bli inte förvånad om jag snart skriver boken "Kloakråttan" som blir en bästsäljande deckare med skumma avsikter.

Jag vaknade lycklig trots att jag mådde lite dåligt på natten av allt vin. Så går det när man lägger sig innan allt är förbränt.

Snart ska vi fara och fira lilla papi som fyller år. Tror att vi ska bli bjudna på olika matpajer, namnam.

Blomman har börjat säga "Jag älskar dig", men han måste ha varit engelsman i sitt tidigare liv, för hur kan annars "Me likey" betyda "Jag älskar dig"?

Öppna
dagens lucka... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback