3 säkra tecken på att jag inte kan klassas som "fullt normal"

1. En period såg jag så många vänneravsnitt så jag drömde fram nya avsnitt på natten, delade in alla mina vänner i kategorier: ”Du är definitivt en Rachel, eftersom…” och dessutom översatte jag rollernas namn:

Monica = rådgivare

Chandler = den som gör ljus

Rachel = oskyldigt lamm

Ross = halvö

Phoebe = den ljusa skinande

Joey =  låt gud föröka

Jag har fortfarande svårt att komma ihåg vilka avsnitt som gick på tv och vilka som jag själv hittade på. Men jag minns att avsnittet då Rachel och Monica snodde med sig en färdigdekorerad megastor julgran från köpcentret var ett av mina påhitt.


2. En gång målade jag mig brun i ansiktet med skokräm, virade en svart handduk runt håret och dansade till ”The bomb” av ”The Bucket Heads” (These sounds, the-the-these sounds, The-the-these sounds fall into my mi-i-i-i-ind…)

Dagen efter gick det rykten i kvarteret. Det var många som undrade vem den dansande mörkhyade kvinnan var. Så, nu är det avslöjat.

Man kan lyssna på den avancerade låttexten som börjar 00.42 på följande adress:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6591806754541821808&q=these+sounds+fall


3. Ett tag sjöng jag med en medeltida gycklarröst ”Falalala-lala-lalalaleera, falalala-lala-lalalaleera” när jag ringde i telefon, medan vanliga människor brukar säga: ”Hej, det är…”


Kommentarer
Postat av: Fjäril

Du var allt busig du.

2006-07-28 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback