Angående övriga sommarjobb

Sedan mitt lilla inlägg om Sommarpojken Harry har jag fått många förfrågningar om andra sommarpojksjobb. Då måste jag meddela till alla eventuella arbetsgivare att Sommarpojken Harry fick sparken p.g.a. att jag hade käkat oblater och druckit nattvardsvin nere i källaren.
 
Om ni fortfarande är intresserade av att anställa mig så vill jag här visa min lilla kravlista, som jag tycker att jag är berättigad till tack vare mina tre års erfarenhet.

1. Jag plockar aldrig mer brännässlor efter den långa kampen, som lyckligtvis slutade: Harry-Brännässlorna 3-0.

2. Att damma stora mattor är för tungt för mig, och dessutom har jag alltid ansett det som ett skitjobb.

3. Den där godnattknackningen som Båbbe använde kommer jag att kopiera rakt av och låtsas att det är min egen.

Okej, då väntar jag på erbjudanden. Skynda att fynda innan höstterminen börjar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback