Captain Jack Sparrow

Trevligt igår att vara på karaokekväll med min nygamla tjejkompis. Vi umgicks för 20 år sedan och har knutit kontakt med varandra igen.

Weirda drömmar dock. Johnny Depp och jag satt på en flygande matta. Jag såg alla de ljushåriga barnen som satt framför oss. Han såg dem inte, men sa att jag inte skulle oroa mig. Förmodligen levde de i en parallellvärld till oss. Kanske var de våra barn, och jag borde vara glad att jag kunde se dem. 

Sedan klädde han ut sig till Jack Sparrow från "Pirates of the Caribbean" och vi var utomlands. Hade jättetrevligt tills folk plötsligt blev irriterade på honom och började jaga oss. Jag var kaptenens vapendragare och försökte hitta en flyktväg. Tyvärr kom vi ifrån varandra och jag blev fasttagen, saknade honom. När jag sedan blev fri hittade jag inte igen min käre Jack. Gick vilse och letade. Kom inte ens ihåg namnet på hotellet där vi bott.   

Efter såna där drömmar känns det som att jag är tröttare än innan jag gick och la mig. Ska slumra i solen och bli brun samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback