Dansa salsa med mig, ay ay ay aaay

Ytterst rolig utekväll igår med Johnny Depp och alla hans beundrare. Chefen bjöd på drycker och dansade disco i mitten av dansgolvet.

Helt oväntat vinkade en mörk stark äldre man till sig mig och påstod att jag skulle vara bra på att dansa salsa.
"Lite, kanske", svarade jag.
"Do you want to baila la salsa with me?"
"Now?"
Så dansade vi. Inte skulle jag kalla det salsa direkt, men det var gode avancerat, och jag följde duktigt med i hans proffsiga förande. Det tjusigaste av allt var när han vände mig 360 grader. Så skickligt. Och jag landade stadigt på benen efter att ha varit upp och ner någon sekund. Baila, baila.

Efter festligheterna föreslog jag Depp att vi skulle skippa taxin, och i stället gå hem. En galen idé. Det tog läääääänge, men vi hann nyktra till och fick motion. Snart kommer väl all träningsvärken av cyklandet, dansandet och den kalla promenaden. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback