Johnny Depp look-alike

Johnny Depp look-alike

Min man "Johnny Depp" brukar jobba extra som Jack Sparrow look-alike, men det är inte så många som känner till det. Igår träffade vi Riddarn som vi inte sett på många år. 

Han stirrade på min man och sa den välkända frasen:
"Du är så  lik nån."
"Jaså", sa min man och väntade. 
"Jaa, men i samma stund jag sa det så glömde jag vem det var", sa Riddarn och böjde sig ner för att liksom söka svaret i sanden. 
"Är det nån kändis?" frågade min man för att hjälpa till. 
Både han och jag visste ju att Riddarn snart skulle säga att han liknade den där piraten i den där filmen Karibiän-eller-vad-den-nu-heter.
Riddarn funderade en stund till och plötsligt kom han på det.
"Just det", sa han. "Frank Zappa är det ju. Du är skitlik honom."

Hahahaha!
Så då måste alltså Johnny Depp (the original) ha studerat Frank Zappa och gillat hans mustasch och skägg. Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback