Kitler

Kitler

Female Messiah skickade mig en länk som HH Muliboy hittat:
http://www.catsthatlooklikehitler.com

Hahahaha, kittens that look like Hitler. 
För övrigt har jag fortfarande en hemsk önskan om att sända iväg vår Mr. Katt till "en bondgård där han trivs jättebraaaa" eller med andra ord "fixa ståplats i Nybroviken" eller "skicka honom till katthimlen". Nej, jag är inte elak, men Blomman är så motllergisk. 

Månrosen gillar inte alls mina idéer och brukar fråga mig om jag skulle ha gjort likadant med Blomman ifall Mr. Katt var motllergisk mot honom. Hm, vad var det den där storkillen sa i mosis-novellen? "Låt oss göra människor till vår avbild, till att vara lika oss. De skall råda över fåglarna under himlen, över boskapsdjuren och över hela jorden och över alla kräldjur som rör sig på jorden." Har jag stöd i min teori nu? 

Kommentarer
Postat av: Milla

Har ni fortfarande kvar katten?! Den måste bara bort och ju fortare desto bättre. Det som startar som allergi kan snabbt utvecklas till astma och det blir inte roligt för Blomman. Ju bättre ni sköter hans besvär desto lindrigare blir det och därmed ökar också chanserna att det växer bort när han blir äldre. Jag förstår (eller nej, det kanske jag egentligen inte gör) att det känns jobbigt för Månrosen men hennes offer är just här och just nu medan Blommans offer består livet ut. Han kommer ju aldrig att kunna ha djur... Med er hjälp kan det emellertid bli det enda offer han tvingas göra. Jag kanske låter hård men jag vet hur det är när ögonen svullnar upp så man tror att de ska ploppa ut ur sina hålor eller när man trots att man kämpar med hela sitt väsen inte lyckas syresätta sin kropp. Med varje anfall följer ångest - dödsångest... och det är inget skämt.
Det som orsakar Blommans besvär måste därför bort snarast. Det gäller hans hälsa och hans fortsatta liv. Därmed inte sagt att det är nödvändigt med "katthimlen" för Mr Katt, det kanske går att lösa på något annat sätt, men bort måste han. Nu...
Kram Milla

2006-07-14 @ 13:52:43
Postat av: Syster Yster

Jag håller med Milla, Mr Katt måste bort. Jag tror i och för sig inte att det största hindret är Månrosen, hon är ung och bör få lära sig att ta avsked från någon hon tycker om, det blir en nyttig lärdom för henne, något som gör henne starkare inför framtiden. Innerst inne förstår hon nog att det är det bästa för Blomman, men hon vill kanske inte erkänna det. Hennes reaktion nu kan bli omtumlande, men det går över. Däremot undrar jag hur det är med J. Depp, går han att övertala....?

2006-07-14 @ 16:08:46
Postat av: Milla

J. Depp får med mig att göra! Hälsa honom det...

2006-07-15 @ 00:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback