These boots are made for walkin

These boots are made for walkin

Städade garderoben och blev riktigt glad när jag hittade Jessica Simpsons boots
One of these days these boots are gonna walk all over you
Jag var lite tjurig före så det behövdes verkligen nåt roligt
Hey ya’ll
Wanna come and see something (uh uh, uh uh)
Så jag planerar nu att gå ut och dansa i gräset med dessa läckra boots, ett litet sött linne och ett par jeansshorts, eventuellt tar jag också på mig ett snyggt bälte
Tick tock all around the clock drop it
Push ya tush, like that
Sedan ska jag muntra upp mig och grannarna när jag tvättar bilen med mycket skum och minimal bikini, eftersom det känns helt motiverat
Can I get a sueee
Can I get a yee haw

One of these days these boots are gonna walk all over you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback