Litha

1. jag önskar att det blir vackert väder
2. jag vill hitta den grå vadmalsmanteln

Ikväll ska hela alvfamiljen samlas och fira Summer Solstice, sommarsolståndet. Hur kan en mantel bara försvinna så där? Tur att jag är övertygad om att allt har en mening - om manteln är borta så betyder det kanske att jag skulle må riktigt bra av att sy en ny. Varför vet jag inte, men allt det jag gör leder mig till nästa steg i livet.

Jag ska vara klädd i grönt. En jättevacker medeltida klänning. Det roligaste ska bli att få träffa dramavännerna igen, tänk att de blev kvar i mitt liv. Jag är sååå tacksam att vi fann varandra, men som han brukar säga : "Vi är alla familj, vi har vandrat sida vid sida sedan tidernas begynnelse, inkarnation efter inkarnation alltsedan den första drömmen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback