verkligt märkligt

Helt plötsligt tillfrisknade patienten och sa: "Nu är psykosen över, jag förstår nu att jag bara svamlade. Men tack för att du var med mig. Annars hade det nog inte gått så bra för mig."

Jag tycker att den mänskliga hjärnan är så märklig. Det är så lätt att bli förvirrad om man stressat för mycket. Sedan kan man försöka skapa struktur i kaoset genom att hallucinera genom hörsel, syn och känsel. Människan är bräcklig, men oerhört spännande. Och tänk att man kan läka sig själv genom att våga ta itu med problemen. Allt det här är ju bara mina reflektioner, jag är ingen läkare så jag vet ju inte vad som startade den eventuella psykosen. Hur som helst är jag glad att jag är mentalt stark och orädd. 

Tack till Prinsen, Salamander och J. Depp för att ni stöttade mig när jag behövde det som mest. Kramar till er. 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag är glad att patienten är frisk nu! Och att du kan andas ut. Kanske har ni båda lärt er mer om det mänskliga inre efter det här? Från alla sjukdomar man reser sig ur är man starkare på något sätt tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback