Vi står inför ett paradigmskifte

Jag och Richard har diskuterat politik och paradigmskiften. Det gjorde mig gott. Nu är jag åter glad igen.
Jag går omkring och tok-gillar honom. Han är en riktig vän som lyssnar, frågar, berättar, stöttar och allt som jag uppskattar hos vänner. 

Sömn gjorde mig också gott.

Tog av mig den svarta paktringen (som jag och syrran har) ett tag. Oj, vad brun jag har blivit. Det syns när man jämför med den vita ringen som fanns under paktringen. Där har inte solens strålar smekt min hud.

Vilka har varit med och uppfostrat oss? Läromästarna är nog rätt många. Våra föräldrar, Luther, Elvis, Beatles, Stalin, lärarna, kompisarna, Jesus, Buddha, pojkvännerna, mannen, barnen... (listan kan nog bli hur lång som helst)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback