Istället för bloggtorka

Istället för att drabbas av bloggtorka så kopierar jag frågor från Expressen och klurar ut svar på dem: 

1. Vad ska det stå på din gravsten?
I did it myyyy waaaay
2. Är det bra att ibland bli berusad? Det kan vara roligt att tappa kontrollen en aning, så länge det stannar vid en aning.
3. På vilket sätt kan ens namn vara till för- eller nackdel? Jag gillade inte mina namn när jag var barn, men jag mognade in i dem och trivs nu väldigt bra.
4. Vilken är din mest utmärkande egenskap? Kreativiteten
5. Vad vet du nu som du önskar att du hade vetat när du var 15? Att det inte spelar nån roll vad de andra tycker.
6. Vad tänker du på när du inte kan somna? Något trevligt som någon sagt till mig.
7. Vad bör man ha gjort i livet? Det är viktigt för ens egen lycka att man följer sina drömmar och försöker hitta något meningsfullt att göra. Då blir man också till sin fördel och sprider lycka omkring sig.
8. Vilka regler bryter du oftast mot? Om någon har bestämt att jag ska göra något som jag själv inte motiverat mig till.
9. Vad saknar du mest från din barndom? Tid för mig själv.
10. Vad skulle du vilja ändra på i ditt beteende? Jag vill sluta ta åt mig när andra mår dåligt.
11. Vilken historisk tid skulle du velat ha upplevt? Även om det hade varit fruktansvärt så lockas jag av att få leva som träl under vikingatiden.
12. Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag? Stirra på vackra människor, busa och stjäla godis från affären.
13. Hur tillbringar du helst dina ensamma stunder? Vid datorn eller med en god bok.

Om du riskerar att drabbas av bloggtorka så kan du kopiera frågorna och klura ut egna svar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det sista en pik? :p

2006-12-01 @ 18:41:00
Postat av: Aventurin

jaa, så kan man nog tolka det :)

2006-12-01 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback