Bokmärke

Bokmärke

Jag och lilla Fjäril var och solade solarium för ovanlighetens skull. Vi hade med oss varsin bok som vi kunde läsa medan den andra solade. (nu ska vi bara läsa böcker av författare som heter Gregory). Hon läser "Mamma sa att jag var sjuk" av Julie Gregory och jag läser "Glöm att ni har en dotter" av Sandra Gregory. Nej, de är inte släkt med varandra.

Så när vi skulle gå hem så föreslog jag att vi skulle ta varsin första bästa bild från nån av tidningarna att använda som bokmärke. Efter en och en halv timme (förlorad tid) hade jag ratat åtskilliga bilder på Magnus Carlsson och Carrie Bradshaw, samt legat som en jesus på golvet och ylat till Christina Aguilera varpå Fjäril gett mig några sånglektioner. Hon hade "råkat" riva sönder en snyggos bild på Marcus Schenkenberg som jag bestämt mig för att välja. Plötsligt vaknade jag ur vår gamensamma dvala.

"Nej" sa jag bestämt, "det var inte tänkt att vi skulle välja med omsorg. Nu tar vi bara varsin bild, okej?"

Jag valde en bild på Martin Stenmarck, och hon valde tio, tjugo bilder på åtskilliga vackra människor som hon tog hem för att kunna skjuta upp sitt slutgiltiga val till senare. Usch, vilket misslyckat party! Men vi är bruna och snygga i alla fall.

Kommentarer
Postat av: MR:G

Verkligen slöseri med dyrbar tid,borde disponerats bättre SKÄRPNING!!!!!

2006-10-04 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback