Massmailet dissades

Jag fick ett massmail med frågor som jag skulle svara på och skicka till ett visst antal personer. För er som inte råkar veta det så har jag satt i system att aldrig svara på massmail och kedjebrev. De gör mig bara stressad. Här finns iaf svar på frågorna.

1. Vad är klockan?
Alltid två minuter i åtta
2. Ditt namn som det står på födelseattesten (personbevis):
Aventurin Sommarpojken Sagosten
3. Smeknamn:
Avve, Harry
4. Piercings:
Öronen
5. Ögonfärg:
Gröna med bruna klockvisare
6. Födelseplats:
Tellus
7. Favoritmat:
Kycklingfilé eller fläskfilé och ris
8. Någonsin varit i Kalifornien?
California, here we cooooooooome. Jag är där varje gång jag ser O.C.
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
Mycket troligt
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
O, ja. snyft.
11. Varit med i någon bilolycka?
Jag och syrran bråkade så mycket i baksätet en gång så pappa körde rakt in i en snödriva. Alla klarade sig utan skador, som tur var. En annan gång sladdade vi på vägen och körde runt två varv, också helt utan skador.
12. Krutonger eller baconbitar?
Absolut krutonger om jag allvarligt måste välja. Bacon är äckligt och krutonger är onyttigt.
13. Favoritveckodag:
månens, Tyrs, Odens, Tors, Friggs och solens dag, samt lögardagen.
14. Favoritrestaurang:
Kinarestauranger
15. Favoritsport?
Aerobics
16.Favoritdrink:
Smultronvin
18. Favoritglass:
Tip top
19: Walt Disney eller Warner Bros:
Disney
20. Favorit-snabbmatsrestaurang:
Jag gillar hamburgare, men inte McDonalds
21. Vilken färg har din sovrumstapet?
Har ingen tapet, bara en brädvägg. Kom hit och hjälp mig bygga om.
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
Ingen
23. Vem fick du dessa frågor ifrån:
Av en f.d. klasskompis
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?
Detta kan jag inte relatera till
25. Vad gör du oftast när du är uttråkad?
Skriver på MSN eller läser bloggar
26. När går du och lägger dig?
Kring midnatt somnar jag
27. Vem kommer att svara på dessa frågor?
Troligen ingen
28. Vem kommer inte att svara?
Definitivt inte Fjäril
29. Vilket tv-program missar du inte?
Idol, O.C. och just nu Mäklarna
30. Senaste person du gick ut och åt middag med
Hela familjen och syrrans familj
31. Ford eller Chevrolet?
Chevrolet låter ju finare, men en Ford Transit har vi haft
32. Vad lyssnar du på just nu?
Vinnaren av Australiens Idol, Guy Sebastian ”Taller, Stronger, Better”


Kommentarer
Postat av: tdog

Mina ögon har också visare :-O Men dom visar mig aldrig något :-O

2006-10-13 @ 15:33:44
Postat av: Milla

Testat detta? http://idol.blocket.se/

2006-10-13 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback