välj en film

Fjäril frågade mig för några månader sedan vilken film jag skulle välja om jag skulle bli tvungen att se samma film resten av mitt liv.

Otroligt svår fråga, men jag valde i alla fall.

friday

Den film jag kommer att se resten av mitt liv är komedin "Freaky Friday" med Jamie Lee Curtis och Lindsey Lohan. Och jag lovar att jag kommer fortsätta att skratta högt och rått åt några av mina favoritscener.

freaky


Nu frågar jag dig som läser detta. Vilken film väljer du att se om du måste se samma film resten av ditt liv?





Kommentarer
Postat av: tdog

Helt klart "Pay it forward"!!!
Då skulle jag sitta där med mina lakan och gråta dom alldeles blöta dagarna i ända! Den är såååååååååååååå bra!!!!!!!
Du måste se den!!!

2006-10-25 @ 20:26:29
Postat av: Anonym

lett...værdens underbaraste film enligt mej...Cinema Paradiso...mmmmmmmmmmm

2006-10-25 @ 21:46:11
Postat av: ravn

http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=3855

2006-10-25 @ 21:51:43
Postat av: Syster Yster

Hmmm.... svårt... ska man välja en film med nån snygging så man får dregla resten av livet, eller ska man välja en film med djup så man får reflektera och njuta andligt, eller en komedi så man får skratta...

En helg såg jag och min Bus filmerna om Curlys guld om och om igen för att det inte fanns något annat att göra just då, och det är INTE att rekommendera!

Nej, jag skulle nog välja "En riddares historia" (...men det är ju 3 önskningar i 1...)

2006-10-30 @ 23:13:12
Postat av: Daniel

Romy n Michele's Highschool Reunion absolut! Det är min bakisfilm.

2006-11-24 @ 13:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback