Jogga i affären

Vi var på Ica Maxi. Passade på att käka middag när de bjöd på smakprover. Mr. Depp och Blomman ställde sig i kassan för att betala medan jag och Fjäril skulle kolla om det fanns silikonspray för håret. Jag bestämde mig för att förena nytta med nöje och joggade fram i affären. Mycket besviken för att Fjäril tittade snett på mig och gick med snabba steg bredvid mig. Är det fel att jogga i affärer?

Blomman och Seriffen diggar "I like to move it, move it..." på hööög volym. De dansar och diggar. Jag är hungrig. Hur kan Ica Maxi tro att jag ska bli mätt på lite naturell fil med bärsmak och en sked fullkornscornflakes? Tror jag ska ringa och klaga på deras miniportioner. De får helt enkelt skärpa till sig. Och när jag ändå ringer ska jag passa på att be dem lägga in lite mjukare golv så man inte får benhinneinflammation av att jogga på deras hårda stengolv.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom tillbakaa

2006-10-01 @ 01:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback