no more hgg

Öppnade dörren till ladugården och slängde in högaffeln bland all bråte... blir otroligt svårt att hitta igen den sedan.

Högafflar var väl inte riktigt min grej, helt enkelt. Är inte lika smidig som hgb. Jag kommer inte bråka på ett tag nu, och ska koncentrera mig på att bli alltigenomgod en stund. =)

En liten anmärkning dock på Marthas lista. Det ryktas om att det finns personer som fick 8 poäng. Är det charmigt eller charmigt? Jag vet inte, men den som gifter sig med en sån person bör vara rätt så huslig iaf. Eller kan man lägga ihop sina poäng? Ifall två som fick 8 poäng gifter sig med varandra, hehe, får de 16 poäng tillsammans då? Det beror väl på om de fick poäng för samma saker. Får väl be dem kontakta varandra. Vadå? Jag kan väl fortfarande räknas som alltigenomgod, eller?


Kommentarer
Postat av: vimsel

Dom som fick åtta poäng kanske kan viktigare och mer användbara saker än att dekorera bort, göra blomsterarrangemang, skära i kalkoner osv. Som att spetsa folk med högafflar t.ex.

2006-09-13 @ 18:03:13
Postat av: Anonym

heeelp!! *darrar*

2006-09-14 @ 09:12:24
Postat av: tdog

Dekorera bort :-O Är du dum eller??!! Man dekorerar ju fram!!!!!

2006-09-14 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback