att ta sin Mats ur skolan

Jag och syrran har ett nytt favoritordspråk "att ta sin Mats ur skolan" hahahahha, så roligt det låter.

Jag och Blomman har sovit två nätter på sjukhuset och jag börjar bli less på att han blir sjuk så ofta. Borde jag ta min Mats ur skolan, alltså ta honom från förskolan så han slipper bli smittad av förkylningar hela tiden? När Blomman får en förkylning så måste han alltid inhalera och går det riktigt illa så läggs han in på sjukhus. Det är inte rättvist att barn på förskolan ska få ha hund- och katthår på sina kläder och sprida allergener till lilla oskyldiga Blomman. Jag har börjat bli såååå arg på pälsdjursallergi. Får tyvärr lust att skjuta alla hundar. Förlåt!

Vad ska jag göra? Inte kan jag säga bort förskoleplatsen och ha Blomman hemma. Hur ska jag då få det att gå runt ekonomiskt? Om jag lovar att inte skjuta alla djur finns det då nån som kan skänka mig one million dollar så jag kan få vara hemma med min stackars son? Help me nån.

Varför ska min son riskera att dö bara för att barnen på hans avdelning har hund hemma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni inget allergidagis i närheten där han kan gå istället?

2007-04-30 @ 11:39:54
Postat av: Nicole

Na vad tråkigt :( Det är väl bara att vända sig till kommunen och berätta hur läget ligger till. De hjälper nog dig då! Hoppas det löser sig och att den lille blir frisk

Kram
Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback