färgade mitt långa jesus-hår

Mitt långa mörkblonda jesus-hår är nu brunt. Måste nog klippa upp det lite så det inte ser så kristet och lent ut.

Igår drack jag min egentillverkade blåbärscider. Visst blir man lite berusad, men ack så sliskigt.

Om det blir något idag till middagen med föräldrarna Depp så dricker jag nog hellre min hemkokade smultronsaft (som smakar ferrari-bilar, klubbor, hallonbåtar) blandad med ouzo. Det kanske blir smaskigt med ett uns av lakritssmak.

Jag har tre söner förutom min egen. Hur kommer det sig att jag skaffar söner hela tiden, eller är det de som valt ut mig?

Cohen ringde två gånger igår: "Hej, min andra mamma, jag måste fråga dig för du verkar vara den enda som har nån aning om såna här saker."

Och sedan har jag en son i London som kämpar med sin sångkarriär och brukar maila mig "Hej, mamsen! ..."

Ja, och så en i Skåne, men jag vet inte om han fortfarande vill ha mig som sin mamma. Kanske mest beror på att jag inte tagit hand om honom på sistone. Ingen aning.

Snart har vi klassfest, om tre veckor. Eller egentligen återträff med f.d. klassen. Det är alltid så kul att träffas och höra vad alla har gjort. Och de vill att jag tar med mig min bok så de får köpa den. Det gör mig riktigt glad.

Jag studerade alla våra bloggar. Särskilt tinsel, rillos och jag har jämfört med förra året bloggat endast en tiondel eller kanske ännu mindre. Är det bra eller dåligt? Acelebritys blogg är iaf lika aktiv. Det är roligt. 

Oavsett om det är bra eller dåligt att jag har bloggat så lite på sistone så känner jag iaf att jag vill blogga mer nu. Ska skärpa mig. För det är roligt för mig själv att läsa i efterhand.  


Kommentarer
Postat av: daisy

Jag satt och fnissade för mig själv när jag läste din blogg... Du verkar ha ett himla mysigt liv du, ungefär sådär skulle jag också kunna ha det! Läsa litteratur (?); vara extramamma och wicca^^ vad jag inte riktigt kommer fram till är hur gammal du är? (not that it matters) Skitbra blogg iallafall, take care!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback