shoppade

Åkte med Fjäril igår och shoppade  
image100
cerise klänning, svart armband, svarta örhängen, smink

På lördag är jag bjuden på bokrelease. Kul, kul.

Jag har sytt rätt mkt på sistone, kanske till och med hittat en egen ny design på gosiga tröjor. Dags att lansera min design? Vi får se, ibland går allt föööör fort fram.

Jag blev så ivrig att jag sydde mig i pekfingret en dag. Är glad att jag hade riktigt tur, sånt där kan nog gå riktigt illa. Utan att titta noggrant på fingret hämtade jag ett plåster, höll handen högt upp i luften, la mig ner i sängen ifall jag skulle svimma och grinade högt i en kvart av rädsla. Men det blödde inte. På kvällen kollade jag in fingret och såg att nålen hade gått in cirka 5 mm, snett genom fingret, strax bredvid nageln. Jag hade tur i oturen.

Har även lidit av lindrig nackspärr några dagar, vet inte hur jag fick det. Nu blir det träning för att stärka nackmusklerna. Är så less på nackspärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback