well... sex

Försvarande information: Jag har börjat blogga på en annan sida också, om den nya boken. Kanske därför jag inte alltid vet vad jag ska skriva här. Eller, jag letar bara nåt att skylla på om jag ska vara ärlig.

Onödig information: Mitt hår har blivit blekt när jag har solat solarium. Måste väl färga det då, men just nu har jag inga pengar till sånt. 

Censurerad information: Jag och Mr. Depp tittar på det nya sex-programmet på tvt. Han tycker att jag ska titta noga, lära och prova nya tricks. Mhm...
Inte för att jag på något sätt skulle vara dålig, men bättre kan man väl ändå bli. Sist lärde de ut... host  "tända brasan", "rita bokstäver" och annat hemligt...


 

Kommentarer
Postat av: Salamander

Hihi.. känner igen det där programmet, undrar om det inte är en repris av nåt som visades förra året. Jag fick din bok i fredags! :) Har bläddrat genom den och ska börja läsa snart, den ser jättefin o bra ut! Har jag förresten berättat om mitt och Kerstins forumprojekt? Kika in på http://theravada.egetforum.se kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback