Rapport från en hemmafru:

Steg upp, drack kaffe, satte in hårrullar...

...åkte till biblioteket och lät Blomman låna tre barnböcker, smög runt i biblo och lade ut ett visitkort på varje tomt bord (med adress till hemsidan där man snart kan läsa att boken är utgiven), lånade fyra stycken relativt nya filmer för 20 kr/st, 3 dagars lånetid...

...åt middag utan kolhydrater, gick en promenad, fortfarande hade jag hårrullarna i håret med en sjal på huvudet...

...drack kaffe hos min mamma och mailade angående en klädhängarställning till Fjäril...

...kom hem och tog ut hårrullarna, har lockigt hår...

...hjälpte tinsel med hans novell som var mycket välskriven och hade intressant story, undrade för mig själv varför han inte vill ge ut nåt av det han skrivit, men frågade inte, eftersom jag vet att han är lite tjurig när det gäller sånt...

...pratade med Fjäril om vad hon vill ha i födelsedagspresent. Den lilla godingen räknar sina levnadsår från den månad hon blev till, så hon har sin födelsedag 9 månader innan vi andra tror att hon fyller år...

...läste allas bloggar, skrev en blogg, loggade ut från blogg.se...

Kommentarer
Postat av: tinsel

Om du nu tycker jag är tjurig när det gäller sånt, vilket jag förresten inte alls är, så kanske det inte så smart att nämna det här, haha.

2007-01-10 @ 21:38:05
Postat av: MISTER.G

Bara tjuriga måste säga att dom inte är tjuriga!

2007-01-11 @ 12:52:33
Postat av: tinsel

Äh..

2007-01-19 @ 05:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback