livet är inte verklighet

haft många tankar som kommit och gått...

...vad är livet egentligen? vad är verkligt? Ingenting som jag upplever är din verklighet - ingenting som du upplever är min verklighet...

...kanske är allting en enda stor föreställning, och då kan jag lika gärna föreställa mig att jag ska må så in i helvete bra nu. =)

När jag läste Harrys blogg fastnade en mening: "det är arbete om du hellre gör nåt annat". Alltså när jag skriver böcker, syr och tillverkar saker så är det inte arbete. Mitt arbete är alltså att städa, laga mat, diskutera med skrikiga tonåringar.
image97

Jag tänker sluta stressa, jag ska sänka kraven på mig själv. De har varit skyhöga. De behöver inte vara det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback