So La la la la la la lalala

Jag är helt såld på Michael Bublés nya låt Everything. Den är sååå Stevie. Försöker få Fjäril att sjunga den.

Jag hann inte träffa henne när jag var i Sthlm, eftersom hon var i Gbg just då. Typiskt! Och vädret var inget vidare i Estocolmo, men vi hann iaf grilla, umgås, spela Buzz, (JAG vann, haha), se en dålig film, dricka vin och bara vara. Och dom ska ha en bebis! = )

Jag tror att det är en pojke. Har mina egna teorier, och dom brukar fungera.
 
Idag ska böckerna dyka upp. Jag längtar så jag nästan går sönder.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Är fjäril ditt barn? eller har jag uppfattat det fel.. Ja det bör man nog göra! Jag slutar jobbet kl. 20:15 idag och det blir nog en powerwalk hem därifrån. Det är som du säger, man måste ju kunna se fit ut ;) haha!

Postat av: tdog

so lalalalalong so lalalalalong so lalalalalong longlilong long long
Fått böckerna ännu??

2007-06-25 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback