Vilka konstiga drömmar

Förra natten drömde jag att jag var tillsammans med Carolina Gynning. Jag skulle ta med henne hem till mina föräldrar och vi färdades längs en översvämmad väg. "Jaaha", tänkte jag vid ett tillfälle. "Jaså, jag är tillsammans med en tjej, hm?!"

image98

I natt drömde jag att jag verkligen inte ville till skolan. Gjorde allt möjligt för att missa bussen, bland annat ställde jag mig framför spegeln och klippte mina ögonfransar så att de blev hälften så långa som de är annars. Det blev inte särskilt snyggt, och när jag kände på dem tyckte jag att de var rätt så äckliga för att de var så hårda och stubbiga.

Nu får vi se om trenden håller i sig och jag drömmer knepigt nästa natt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback