no woman - no cryyyy

Killen som skötte musiken under helgen ringde mig plötsligt på onsdag förmiddag och ville sjunga för mig.

"Jo, för du sa ju att du ville höra mig sjunga, och jag hann ju aldrig sjunga på festen"
"Jaha?..." svarade jag.
"Jag ska bara dricka upp mitt vinglas först. Du vet, jag kan inte dricka på helgerna för då jobbar jag ju."
"Aha?..."
"Nå, vad ska vi köra då?"
"Ja, jag vet inte" (Varför måste du alls köra något?)
"Du hade så fina ögon"
"Tack" (Jag hade färgade linser)
"Min tjej tycker inte om när jag sjunger, men du sa att du ville höra mig sjunga, så nu ska du minsann få det."
"Mm" (Åh, nej, faaaan att jag sa så)
"Jag blir singel nu, efter 5 år, men du har väl varit sambo typ alltid?"
"Jo, när jag flyttade hemifrån så flyttade vi ihop"
"Det är så roligt när det håller" (Jävlar, att hon var såååå upptagen)
"Mm"
"Vad gillar du för typ av musik?" (Jag kan ALLT. Jag ska spela så hon blir knäsvag)
"Jag gillar RnB mest"
"RnB" (Vad fa-en är det? Jag som hade laddat med lite Bon Jovi) "Jo RnB, vänta i luren då så ska jag sätta igång musiken och så ska jag sjunga för dig."
"Okej" (Hur kunde han få för sig att jag var intresserad av honom? Han som var den stelaste på hela festen. Jag fick till och med för mig att han riktigt ogillade mig)
"No woman no cry, no woman no cryyyyyyyyyy" (Guuud vad bra jag låter) "No Woman no cry, NO woman NO crYAYAYAY."


Kommentarer
Postat av: Denice

HAHAHAHAHAHAAHA, x'D Amen gue.
Gy va jag skrattar nu :D
Hur kunde han tro att du bryr dig eller ens VILLE höra han sjunga x'D

Postat av: Sandra

HAha, klockrent med parenteserna efter meningarna :) Gjorde konversationen sååå rolig :D KAn verkligen höra samtalet i huvet ;)

2007-11-04 @ 22:20:49
URL: http://yaiya.blogg.se
Postat av: yaiya

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA

2007-12-16 @ 06:22:35
Postat av: Anonym

YOUr'e a douche

2010-05-13 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback