och livet i Katthult gick vidare...

Tv-rummet är äntligen klart. Jättemysigt!

Och då vill jag se tv igen, det var ett tag sedan. Såg Ambres och blev mkt konfunderad. Men å andra sidan gör det mig inget om Sture fejkar, ty det han hade att förmedla var så intressant att det övervägde. Och jag är beredd att hålla med honom på alla punkter.

Jag vet inte riktigt vad jag väntar på. Bättre tider eller? En förändring? Men förr eller senare visar det väl sig.

Läser fortfarande som en galning. Plöjer biografier för tillfället.

Har också tagit mig samman och så smått börjat skriva på en bok. En bok som väntat länge nog nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg också Ambres - mycket intressant. Jag tror inte att Sture fejkar det hela, han verkade inte sån. Men att Ambres skulle vara en tusenårig gammal ande tror jag inte, Sture har nog bara fått en personlighet extra.

2007-11-28 @ 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback