sängliggande bokläsande

Jag älskar att någon gång då och då ta mig en heldag i sängen med en god bok. Bara stiga upp för att äta och dricka, om ens det. Fast just nu har jag tre böcker på gång samtidigt. Jag gillar att vara fokuserad på en bok i taget.

Undrar hur det gick med tinsels bokutmaning förresten. Den om att man skulle läsa ett visst antal böcker under år 2007. Vi var några stycken som sade oss haka på, men jag tror inte att jag läste särskilt mkt under första halvan av året, så jag lär nog inte komma upp i den stora mängd böcker som utmaningen gällde. Vad jag har hört så lyckas nog ingen av kandidaterna göra det, men jag kan ha fel.

Syster Yster, eftersom ingen av oss är singel så kan vi väl lika gärna dejta Martin samtidigt. Vi bjuder på god mat och han sjunger. Fast jag ville egentligen dejta Måns Zelmerlöw. Försökte efteråt att göra om testet och fejka mig till en Måns-träff, men han åkte ut hela tiden. Jag kanske är den enda i detta landet som älskar P3-skånska. Det är så härligt.

image104

Fjäril har flugit till Paris. Jag vill också besöka Le Louvre och La Tour Eiffel och käka baguetter. Dessutom ska hon mest troligt gå på Disneyland också. Blä för henne.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha, ha Zelmerlöw blev min!

2007-11-04 @ 22:27:27
Postat av: Syster Yster

Hur många böcker gällde det?

2007-11-06 @ 21:10:44
Postat av: daniel

Gällde 50 böcker har jag för mej. Och jag lär inte komma upp i det såvida jag inte läser 40 böcker innan nyår från och med nu :P Har inte haft tid, men nästa år så.

2007-11-07 @ 01:25:29
Postat av: el timmy

Yepp minst 50 böcker var det på ett år!! Och jag har läst minst det känns det som :P

2007-11-12 @ 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback