Captain Sparrow

Vi har jobbat på en fest för 5 tjejer som fyllde 40 år. Superkul !

På torsdag ska jag till studievägledaren och kolla upp om det tar hundra år för mig att plugga vidare till en annan examen... Om det inte tar hundra år så hoppar jag gärna på. Gillar att plugga.

Fantasykursen går bra, förutom att vi skulle läsa en smått tråkig bok där man räknade upp tusentals fantasyförfattare och alla deras verk. När jag lydigt hade läst nästan halva boken under flera timmar, då jag ibland råkat somna mitt i allt, så skumläste jag andra halvan på 5 minuter. Finns väl ingen anledning att slösa bort mitt liv på att läsa en bok som inte ger mig något.

Jag som var bjuden på bio av en yngling... vi missade filmen, det var sista visningen ikväll. Nåja, vi får väl se den hemma sedan och äta något smaskigt. 

Jag gillar hösten. Härliga färger. Träden gömmer liksom hemlig poesi överallt. Till och med på marken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback