Tog livet av mig ...lite grann

Ibland tar man livet av sig på internet, raderar sig från alla möjliga sidor och forum. Andra gånger tar man bara livet av sig lite grann. Som jag då. Mitt förhållande med Facebook var kort och inte ens intensivt. För det första visste jag inte riktigt vad jag skulle göra där, för det andra hade vänner till mig varit där och tagit sig därifrån, för det tredje tisslades och tasslades det om att Facebook äger rättigheterna till vartenda foto man lägger upp där, för det fjärde tänkte jag att det kanske ligger en sanning i att detta är en sorts registrering av människor som kan komma att användas emot mig. Jag föredrar att vara relativit anynom.

Om man har slickat på ett frimärke så får man en bitter eftersmak i munnen. Jag har inte slickat på något frimärke och ändå plågas jag av den där äckliga smått oljiga beska smaken hela tiden. Men, men det finns alltid något positivt. Ingen idé att äta godis eller bullar, allt smakar lika äckligt, så jag kan lika gärna äta en burk med minimajs. Så jag har gått ner 4 kg på 2 veckor. Det börjar bra.

Var Elizabeth Swann igår på två olika fester. Succé. Folk nästan klängde på mig och Jack Sparrow. Och jag uppskattar att emellanåt bli dyrkad och beundrad. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback