projekt dokumentation

Har varit och lånat två gamla fotoalbum där det finns bilder på min mormor och morfar som unga. Deras syskon finns också med och deras barn. Min mamma som pytteliten.

Ju äldre fotona är, desto intressantare blir de. Och vilka livsöden. Jag ska skanna in foton och lägga in på datorn. Sedan kan det hända att det blir en roman...

Om jag bara hade hur mycket tid som helst att skriva så skulle jag vara nöjdast i världen. Men det är så många andra världsliga saker som stör.

Mannen är och tittar på en bil. Ja, vi hade två bilar, och ja, båda gick sönder samtidigt. Nu har han cyklat till jobbet i några veckor, och så har vi lånat bilar lite då och då för att kunna storhandla. Men nu bara MÅSTE vi ha en egen bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback