angående träningen

Jag har promenerat varje dag. Och svar ja, jag fick jättemycket träningsvärk efter gymmandet. Precis där ryggskottet hade suttit. Det var en ganska angenäm smärta jämfört med ryggskottssmärta. Jag gissar att sjukgymnasten är riktigt duktig, och antagligen kommer musklerna i ryggen att stärkas rejält. Så jag tog i lite extra idag i maskin 13 (som han säger) när jag för andra gången var på gymmet.

Jag har haft förmånen att träna tidigt på morgonen, och har då kommit att vistas på gymmet samtidigt som en hel drös pensionärer som verkar känna varandra väl. Känner mig lite ensam. 

Nästa vecka blir det eftermiddagspass och jag känner mig orolig för vilka som ska träna då. Jag blir blyg om det ska vara en drös 20-åriga killar där. Hoppas inte.

Har huvudet fullt av inspiration inför nästa skrivandeperiod. Vi får se när jag får tid att skriva. Kanske borde jag stå upp vid barbordet med tanke på ryggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback