trött

Började jobba igår, har planterat blomster.

Höll inte på att kunna logga in för att blogga. Glömde lösenordet, sedan kom jag på det rätta. Då upptäckte jag att jag inte ens skrivit in rätt mailadress. Snacka om trött. Jag antar att tröttheten ger med sig sedan, för annars vet jag inte om det är värt att arbeta.

Har blivit en mänsklig reklam och har fått hemskickat gratis smördeg i olika smaker och färger. Imorgon ska jag och mami baka lite olika pajer och piroger som vi ska äta på valborgs. Till det blir det en smaskig sallad. Efteråt ska jag maila in lite foton och berätta vad vi tyckte om smördegarna. Då får jag poäng, och ju mer poäng jag har desto bättre kampanjer får jag delta i. Roligast skulle vara att få hemskickat en ny Marabou-choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback