från min lärartid

Om någon vill veta hur det var när jag var lärare
så följer
här en liten film

Fjäril säger: jo sådär ser man ju ut i klassrummet

Aventurin säger: jaa, det gör man ju, det gör alla

Fjäril säger: man har också bröderna jacksons i klassen, allihopa i samma

Aventurin säger: och så där ser jag alltid ut som lärare, särskilt rosetten

F: hahahaah, och glajerna

A: o, ja

F: kolla när hon skriker, gör du så?

A: det har hänt... och samtidigt kastade jag pennan i golvet (en elev: "nu gick korken sönder", jag: "ja, så går det")

F: har alla dina pojkelever också högklackat? och brister sen ut i ABC?

A: alltid

F: har ni även extraelever där som bara e till föpr att dansa, praoelever

A: klart... bakdansare har vi alltid i klassrummen

F: så skön röst som honung, där på this old man

A. sugarpie honeybunch

F: har dina elever en konsert gför dig sen?

A: jo, hur visste du det?

F: hahaha, dansar du sådär mongo också?

A: nu måste jag lägga in denna i min blogg


Kommentarer
Postat av: Fjäril

Hahahahahaha

2008-09-14 @ 02:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback