mästipåsch pajevendosh

Varje gång jag ska sätta salva på Blomman måste vi säga den där ramsan:
Mästipåsch pajevendosh (Mystic Force - Power Rangers)

Då ger salvan honom magiska krafter. Önskar jag också hade en sån salva.

Robert Hanna är på gång. Han är för gullig när han kallar mig Mamsen. Det går bra för honom med nya låtarna, och jag bara längtar efter första skivsläppet.

Jag är kvar och slavar 3 månader till. Skrev på papper igår.
Men nu har jag en massa andra roliga projekt också på gång.

Bland annat startar jag upp sång-, dans- och teaterkurser för åldrarna 3-17 år. Kommer att bli great. Och min hemliga dröm är att kunna utveckla det till ett heltidsjobb. Oooops, nu är det ju inte så hemligt längre, vem som helst kan läsa det på internet.

Lille Elliot är superdupergullig.

Men jag köpte trosor med texten "make love, not babies" muahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback