utmaning

snodde från tinseltown...

Nämn fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
- lyssna på Rolling on the River
- läsa ett avtal
- sy
- laminera
- åka till läkaren

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jag var med i ett teaterprojekt där jag fick spela huvudrollen i en musikteater. Det var underbart med alla vänner, de flesta var mer eller mindre punkare. Och på fritiden spelade vi in en kortfilm.

Ställen du bott på?
- Capital City
- En tvåa och sedan en trea i samma område
- Valners-huset
- 4 olika lägenheter i samma område

- 6 månader i en husbil som först stod på mina föräldrars gård och sedan flyttades runt i Europa, främst i Frankrike och Spanien

- Huset jag bor i nu


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Köpa ett hus i Capital City
- Resa
- Ge bort till vänner och till välgörenhet
- Fixa porslinständer till alla som vill ha
- Fullfölja alla kreativa projekt som kräver pengar

Personer du vill veta mer om:
Madonna, Michael Jackson, Dolly Parton, stora ledare och tänkare, mina vänner


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin fredag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback