Jag är nog inte nån mellantingsmänniska

Jag är inte så duktig på att vara lagom, tror jag.
Antingen är jag jättemycket åt ena hållet, eller så är jag jättemycket åt andra hållet,
men inför er så spelar jag lagom.

Varför gör jag det?

Jag har haft tankerusningar dessa dagar. Hur ska jag hinna sortera allt?

Och varför är inte jag och studerar manusförfattande i gbg? Måste maila en vän och höra hur livet är med honom. Dock kan jag förvånas över att vi tydligen hade väldigt liknande bakgrunder, fast vi aldrig pratade om det. Vi bara fann varandra, var i nuet och snackade framtidsdrömmar.

Mellanting är sånt man nöjer sig med, och på riktigt känner sig nöjd. Jag är aldrig nöjd mer än nån sekund. Om jag ens är det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste man vara lagom!

2008-01-31 @ 15:09:25
Postat av: Aventurin

Jag vet inte, vad tycker du?

2008-01-31 @ 19:16:45
Postat av: M

Jag tycker nog man kan vara jättemycket åt alla hållen.

2008-02-01 @ 01:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback