Nyårs

Firade nyårs hos syrrans familj, åt "ambassadsnittar", fyra olika sorts pajer, choklad, kakor, men orkade inte med snacksen. Var för mätta.

Spelade Buzz och jag vann en av gångerna.

Lilla prinsessan, 3 år, tyckte att fyrverkerierna lät för högt så jag offrade mig och gick in med henne. Det var mycket skönare att titta på genom fönstret i stället, mycket varmare framför allt.
 
Lille prinsen, 5 år, klädde ut sig till Spider Man och Blomman, 3 år, blev jätteblyg. Han ville så gärna prata med sin idol, men det blev bara viskningar. Den RIKTIGA  PINDEMANNEN hade ju faktiskt kommit. Jag fick hjälpa Blomman på traven:
Jag: "Ska du berätta för Spider Man att du har en målarbok med Spider Man hemma?"
Blomman: "Spider Man"
Prinsen: "Jaa"
Blomman: "Jag har en målarbok med Spider Man hemma"
Prinsen: "Och jag har en Spider Man - dräkt och en Spider Man - bok och en Spider Man - filt"
Jag: "Skulle du vilja krama Spider Man?"
Blomman går fram och kramar Spider Man.
Spider Man kramar tillbaka.
Prinsessan går fram och vill krama Spider Man.
Prinsen: "Nä, du har redan fått så många kramar av mig."

Gott Nytt år!

Kommentarer
Postat av: fjäril

BARNLYCKA

2008-02-29 @ 09:35:30
Postat av: Wille

Spindelmannen ska dö i plågor ;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback