korvarna

Aventurin: "När vi var och handlade lade jag ner några tjocka vitlökskorvar från något märkligt land, tror dom hette Kreishcnistths, ville bara se Mr. Depps reaktion."


Fjäril: "Hahaha, ofta dom hette så där. Du hittar på nu bara för att spica upp historien."


Aventurin till Rille: "Hon känner mig utan och innan. Nu kan man inte ens ljuga om vad korvarna hette"


Rille: "Vad hette de?"


Aventurin: "Kreishenwegenscnistthos"


Rille: "Jo visst."


Aventurin: "Japp ...fast jag tål inte vitlök ...och jag gillar inte tjocka korvar."


Rille: "Falukorv?"


Aventurin: "Nej, lunchkorv ...eller nåt sånt. Fast på det språket hette de förstås Kreichchsheniglichwegenosscnistthoskorvischar."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback